Bra dag

Igår kändes det som en riktigt bra dag! Jag var koncentrerad i skolan. När jag kom till stallet och skulle ta in Tontan från hagen så såg jag att dom hade klippt manen! Tog in henne och går upp i sadelkammaren, där ligger det en på se med mitt namn på. Och där i låg det en skiva med massa bilder på, och ett stort kollage med mig och Tontan på! Så himla fina!!
Sen fixade jag ordning T och gick ut på volten för att hoppa lite. Det var ett tag sen, och det kändes som om det behövdes!
Jag travade fram efter mycket skrittjobb, och sen så galopperade jag lite.
Skuttade fram på ett sockerbits hinder på ca 50 cm. Sen efter ett tag hoppade jag en liten kombination på ca 55-60 cm! Det gick super bra det med och T var pigg och glad, och det märkes att hon ville hoppa hon med!


På lördag, tror jag att det är, så ska Säby-där T står uppstallad-ha en liten "hopptävling" där jag ska hoppa 50 cm med T. Bara för att träna lite extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0