Typiskt Winston...

Idag slutade skolan kl. 14:00. (om någon skulle vara intresserad!) ;) Sen åkte jag hem, åt lite och åkte sedan till stallet för att rida i träningsgruppen. När jag kom dit så såg jag att jag skulle rida Winston. Jag blev såklart jätte glad! (Fastän jag får rida honom väldigt ofta nu!) ;)
Vi hade markarbete utan stigbyglar. Det gick sådär, tyckte jag. Vi började med att skritta ut en stund, vi skulle på vägen hem skritt-jobba hästarna. Winston gick snällt ner i form, även om han var stark. Sen gick vi upp i paddocken Winston lyssnade inte alls bra, var seg, envis, stannade några gånger bara mitt i allt! Vi red en övning som bestod av två hinder på långsidan, med ett avstånd (vet inte vilket) och vi skulle få in så några galoppsprång som möjligt! Just det gick ganska bra, då han är liten och fick många språng!
God natt och sköt om er! <3
 
 
Ps. Kolla in på bloggen ca. 19:00-20:00 imorgon kväll! Kommer lite tips då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0