Terräng!

Hej!
 
Idag var jag ju hemma från skolan, för att jag hade ont i magen. Men sen gick det över, och jag kunde åka och rida! Jag cyklade upp till stallet, och såg att jag skulle rida Winston. Vi hade terräng, så jag var glad att jag fick Winston! Vi fick skritta ner tidigare till terrängbanan för att vi skulle hinna och så!
 
När vi var där nere var fortfarande Winston seg, vilket förvånade mig lite då han brukar vara lite piggare när man kommer ner på terrängbanan! Men han var lugn, och sen började vi trava, han var seg! Vi fattade galopp, och han var fortfarande lika seg!
 
Sen skulle vi börja hoppa fram på en pyrramid. Vi skulle börja komma på den i trav, för att känna att vi hade kontroll över hästarna! vilket jag hade! ;)
vi hoppade den några gånger, och sen gick vi bort till banken för att hoppa lite upp och ner! Winston had hunnit blivit lite mer taggad, vilket kanske var bra då jag lätt kan hoppa före när man just hoppar bank! Det gick bra. Både när vi hoppade upp och ner! fina ponny!<3
 
Sen hoppade vi dike, stock och trappa! Winston hoppade super fint, och skötte sig super bra!
 
 
Det var två stycken som fotade, så jag kommer få bilderna på mig och winston! självklart kommer dom upp på bloggen!
Men jag har inte fått dom än. Men antingen kommer dom upp idag eller imorgon! Vi får se, för jag måste hinna plugga också!
 
 
 
Ha det bra, så hörs vi sen! <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Jätte fin ponny :)

2013-05-29 @ 18:45:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Srcryttarna/Madde

Åh, gud, jag döööör, åh så gullig ponny. På riktigt, jag blir knäsvag, åh, jag är kär, så sööööt <3<3<3

2013-05-29 @ 21:07:09
URL: http://srcryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0