Stilterräng 12/5-13

Hejsan, förlåt att jag inte bloggade igår, men jag var trött och hade inte mycket att skriva om. För jag var ju bara i stallet och satte upp flaggor fixade med hindererna och så! Men ska nu istället berätta hur det var idag!
Berättar lite kort då jag måste göra lite saker innan jag ska gå och lägga mig!
 
Jag åkte först till stallet(men vill inte berätta vad som hände innan!)  när jag kom dit så hjälpte jag Amanda att fixa hennes ponny lite. Sen gick jag banan med henne, men jag hade gympaskor på mig då, och det var en massa dagg i gräset. så dom blev jätte blöta! Men då satta Fanny där och skulle vara hinderdomare så jag fick sätta mig på en stol bredvid! Haha, typiskt mig att alltid ha fel kläder! ;)
Sen var jag med Fanny lite och så. Kollade på alla ekipagen. Och så kom mamma med nya strumpor och skor!
 
 
 
Det fanns ett hinder på terrängbanan som hette "PotatisLådan" det var en bred "oxer" kan man nog kalla det! Som det låg potatisar, gröna och röda äpplen, och morötter på! Och efter, när tävlingen var slut, så var vi ju tvungna att ta bort allt som låg uppepå" för annars skulle det ju börja rutna! Och sen ville vi ju inte bara kasta ut alla äpplen och de, så att rådjur och vildsvin skulle komma! Så vi fick slänga ut alla äpplen till hästarna i hagen! Hästarna blev jätte glad, och det var så många äpplen att dom nog fortfarande äter på dom! ;))
 Men nu ska jag börja på en engelska läxa som vi sen ska typ få ett test på. Usch... Hatar engelska! D-:
 
Men sov så gott så hörs vi imorgon! <3
Kenta hälsar också! <33

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt kanin :)

2013-05-13 @ 10:12:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Ebba

Sv; Tack! :D

2013-05-13 @ 11:17:44
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0