Stallet hela dagen...

Idag på kvällen när jag kom hem efter stallet orkade jag verkligen inte blogga! Jag hade verkligen INGEN lust! Men jag ska iallfall berätta vad jag gjorde som gick mig att inte orka!
Jag var aldrig med farmor och shoppa, för hon var för sjuk!Men det gjorde inte skärskilt mycket, då alla ryttare som ska tävla stilterrängen på söndag, ska hjälpa till och fixa på terrängbanan, fixa på parkeringen o.s.v! Men eftersom farmor var sjuk så åkte jag till stallet och hjälpte till istället! Det var jätte varmt, men det var ändå roligt att vara till hands! Ja, sen kollade vi på rävungarna som bor en liten bit från stallet! Dom är jätte söt, och inte alls skygga för varken hästar eller människor! Nästan så man vill ta med en hem! ;)
Sen kom jag hem, kollade lite på tv, var ute med Kenta en sväng på gräsmattan. Mer gjorde jag inte igår. Och idag ska jag till stallet igen för fixa det sista!
Hemma hos mig ser det varmt och soligt ut, så jag ska ta på mig lite kläder!
 
Tyvärr ska jag inte tävla på söndag utan bara hjälpa till! Och Tontan rider jag som vanligt på torsdag igen! Men ha det så gött, så hörs vi senare ikväll!
När jag var ute med Kenta igår!
Katre betade Robbie!
JAG HAR FÅTT LÄNKEN TILL ALLA BILDERNA IFÅRN HOPPTÄVLINGEN!!! :D Tack finaste Fanny för dom super fina bilderna!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0