Sjuk-IGEN!

Vet inte hur jag lyckas, men jag är iallafall sjuk idag igen! Har ont  i magen...
 
Jaja, igår så red jag ju Tontan! Vi jobbade över bommar utan några större krav! Hom var fin, lite seg men det gick bra! Vi fotade ju också! Tänkte visa dom, men jag kan inte ladda upp bilderna på datorn! Vet inte varför! Men pappa får hjälpa mig.
 
Idag har jag inga speciella planer, jag tänkte kanske gå ut och fota lite. Men får se hur min mage är. Det känns mycket bättee nu, men i morse var det inte alls bra!
 
Imorgon åker jag på klassresa över helgen! Vi ska åka till en liten ö. Det kommer endast ta 30 min att åka dit med båten! Det ska bli jätte roligt, och vi kommer sova på ett vandrarhem typ. Så ni får räkna med en ganska dålig uppdaterning, då det inte fanns något Wi-Fi!
 
Jag ska försöka ladda upp bilderna! Det var några som vart jätte fina! Så dom ska jag ju såklart visa!
 
Men vi hörs senare ikväll! <3
Började packa redan i onsdags, för att slippa packa ALLT sista dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0