Hoppar som en ängel från himlen

Idag var det ridning som stod högst på schemat, och därför så cyklade jag och Lisa till stallet! I pärmen, som det står vem man ska rida varje gång, stod det att jag skulle rida Spiderman! En lite större B-ponny som endast är fem år. Han kommer blir skimmel men är fortfarande ganska grå! Han ligger dock ganska sent i utveklingen, och motioneras bara en gång om dagen en så länge. Han är inte så rolig att rida Dressyr på tycker jag, men idag hade vi hoppning så jag var glad! Haha, jag hade aldrig hoppat honom förut, men han var super rolig att hoppa honom!
 
Men vi började med att skritta en till den gamla utebanan, som låg där innan stallet brann upp. På vägen tillbaka så skulle vi stå upp hela vägen. Haha, det var ingen som gjorde de! ;)
Sedan gick vi upp i paddocken för att hoppa lite.
Vi skulle hoppa först på en båge, räta ut hästen och sedan komma på båge igen. Spiderman har inte hoppat så mycket men han hoppade som en ängel! Han var seg men, över hindrerna var an jätte fin, hoppade med lätta språng och var helt enkelt JÄTTE fin över hinder! Han hoppade lite stort men det var fina språng endå! 
 
 Men nu hinner jag inte skriva mer, för nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp för ennu en härligt dag, med mina underbara vänner! <3
 
God natt!
Haha! Här är Spindeln som han kallas!
En bild jag gillar väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0