Hiss/Diss-Träns

Hej, idag är jag sjuk och är hemma från skolan så jag tänkte göra en Hiss/Diss!
Tänkte börja med Dissen!
Idag ska jag Dissa det här ponnytränset från Claridge House. Gillar verkligen inte stenarna på nosgrimman, och det rosa fodret! Jag tycker att det är jätte fult! Men ni hittar det iallafall HÄR, på Hööks för 399kr.
 
Vad tycker ni om tränset?
 
 
 
Och så till Hissen!
Idag ska jag också Hissa det här träset. Tycker att det är super gulligt! Dom där små hjärtaran på pannbandet och nosgrimma gör hela tränset ur gulligt! Men om man har en häst med stort huvud, så kan man tyvärr inte ha det då det bara finns ponnystorlek. Och bara i svart. Tränset hittar ni HÄR, på Hööks för 459kr!
Vad tycker ni om tränset?
 

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir av att läsa dina fina ord! Kram på dig <3

2013-05-02 @ 17:44:59
URL: http://blackijacki.blogg.se
Postat av: Ebba

Superfin blogg! Kika gärna in på min och säg vad du tycker! :)

2013-05-02 @ 19:28:32
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0