Hiss/Diss-Benskydd

Hej!
Idag ska jag inte rida eller något sånt så jag hinner göra en Hiss/Diss! Jag tänkte Hissa och Dissa benskydd som ni kanske ser!
Jag tänkte också göra en Hiss/Diss någon gång i veckan om jag hinner!  
Låter det bra?! 
Jag ska börja med med Dissen!
Idga ska jag Dissa det här senskydden från Charlies Häst & Hund, för 449kr.
Tycker INTE om färgade benskydd!! Det får A-ponnyer ha! INTE större ponnyer/hästar! (Och ja, jag vet att vissa som läser min blogg som jag känner och sådana här skydd! Men jag tycker att dom är riktigt fula!)
 
Men vad tycker ni om skydden?!!
 
Usch! :P
 
 
 
 
 
Och så till Hissen som denna gång går till... Haha, nej Hissen ger jag till dessa skydd, ni hittar dom på Hööks för 239kr.
Jag tycker dom är snygga, ser profsiga ut fastän dess låga pris! Och inte en massa märken och "krussiduller!" om ni förstår vad jag manar! ;) Dom är ur läckra, och jag råker även ha dom själv! ;) Dom sitter åt bra och låssnar inte, sitter bra på hästen och är bara bäst!
Men vad tycker ni om skydden?!! (Finns även i brunt!)
Åh! Så fina!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vilken fin blogg! Jag älskar att du lägger upp bilder i varje inlägg! Och fortsätt med de!! Kan du lägga upp en video när du rider?! Har du videofyme? Vad heter du?! Har du instagram?! Får man följa dig där? Hur många djur har du? Vad äter Tontan till frukos, lunch o.s.v? Hoppas du och Tontan mår bra! Puss hej!

2013-05-15 @ 17:36:55
Postat av: Ebba

Sv; Åh tack!! :D

2013-05-15 @ 18:00:40
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0