Helt slut...

Hej, förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag han inte för jag skulle följa med Luana och Mac på Dressyrtävling!
 
Så här:
Jag kom från skolan, fixade lite och så. Sen åkte jag till stallet och hjälpte Luana att fixa Mac! Vi borstade och fixade om honom, betade honom och bara myste!
Jag skulle egentligen ha sovit från fredag till lördag hos farmor, men om jag hade sovit över där så hade jag inte kunnat följa med Luana till tävingen. Så vi bestämade att jag fick sova hos Luana!
Så sen åkte vi hem till Luana kollade på en film, och sen så somnade vi ca kl. 10. Vilket kanske var lite dumt, då vi skulle gå upp halv 5...! :P Men vi överlever än! ;)
 
Väl frame till tävlingen, efter några tmmar i bil, så tog vi ut Mac och gjorde han i ordning.
Ekipaget började rida fram i ett ridhus och Mac var JÄTTEfin!!! Dock när vi kom ut i paddocken, där själva "tävlingen var" så blev han lite spänd! Jag vet inte om det ar för att bilvägen var precis där, han kom ut eller att Luana spände sig och då gjode Mac desamma!
Men dom båda var jätte duktiga och skötte sig super! (Dom tävlade bara en klass!)
 
Sen åkte vi hem, och släppte ut Macen i hagen.
 
 
Men sen när jag kom hem så skulle jag åka hem till farmor. Så jag ska sova här från idag tills imorgon.
Så vi får se vad jag kan tänkas hitta på!
Men jag är så trött, så jag veg inte om jag orkar hitta på något... ;)
 Mac älskar maskrosor!
 
 
Hoppas ni gillade min film som jag la upp! Jag hann ju inte blogga, men jag han ju lägga upp en liten film! ;)
Ska börja lägga upp lite filmer tänkte jag!
 
Ha det bra! <333
 

Kommentarer
Postat av: amalia

Superfin blogg!
Kika gärna in på min och ställ några frågor i min frågestund :D
Kram!
http://amaliawahlstrom.horseworld.se/2013/05/25/fragestund/

2013-05-25 @ 17:32:29
URL: http://www.amaliawahlstrom.horseworld.se
Postat av: Fanny

Vad kul att det gick bra, fin häst! :)

2013-05-25 @ 17:42:48
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0