Hej, det har varit en...

Hej, det har varit en både dålig och tråkig bloggning på sistone! Men har ju inte ridit på ett litet tag och så. Men ni får gärna ge tips på vad jag ska skriva om! 
 
Idag vaknade jag, åt frukost, sedan åkte jag och farmor hem till mig för att mata Roffe och Kenta(Våra kaniner!). Då vi ska sova här i natt också! Och vi tyckte det var onödigt att dom skulle få "bo" hos någon annan i endast två nätter. Haha, nej men jag matade dom, och lät dom springa av sig lite!
Sen tog jag och farmor bussen ut till ön som dom bor på igen. Mer har jag inte gjort idag! Bjuder på några bilder för att jag inte bloggat något bra! Sköt om er nu! <33 
 
 
Ps. Imorgon ska jag rida Tontan!
Kenta!<33
Casper & Tontan!
Första Ponny-Cupen på finaste Winston!
Roffe!
Tontan!
Roffe!<33
Bläsan!
Tontan!<3

Kommentarer
Postat av: Annika

Så söta kaniner :D

2013-05-05 @ 12:43:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0