God morgon!

Hej!
Just nu sitter jag och skriver på våran IPad! Det är så roligt att skriva från den!
Men jaja, idag ska vi till en sopstation med hela klassen och min parralell klass... Inte roligt! :( Men på bussen dit TROR jag vi skulle få hålla på med våra mobiler! Så då kanske jag kan uppdata er lite till! Men vi får se om jag har något internet, för min blogg.se app kan jag kolla på och så men skriva inlägg kan jag inte göra!! :P Ja, får se om det vill lösa sig!
Men nu ska jag ner och äta frukost med Kenta! ;) Han sitter så tyst och fint bredvid mig! ;)

Och idag ska jag även på "fik" med en kompis! Vi kommer ha så trevligt!!
Men, hej då alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0