Framtiden är vad du gör den till, så se till att göra något bra!

Hejsan!
Kom hem för en timma sedan, från skolan. Vi hade en slapp dag idag, vilket var jätte skönt då jag varit borta i två dagar nu. Vi hade inget speciellt ämne idag, utan hade bara lite matte och NO. Sen fick vi glass! :P Men ska inte trötta ut er genom att sitta och babbla om ämnen!
Jag har tänkt lite och nu bestämmt mig för att jag ska byta tema på bloggen! Då jag tycker den är ganska tråkig! (alltså designen!) Men eftersom jag ännu inte vet vem jag ska fråga om den kan hjälpa mig det en desig och header, så får jag väna helt enleklt! Men om ni vet någon som gör gratis desiger elelr om du själv gör det så får ni gärna säga till! Mitt ända krav är att den ska vara gratis! (Och se ut sm en "vanlig" desig "brukar" göra!) ;) jag tror ni förstår! Skriv en kommentar eller maila mig! Men kollar typ aldrig min mail, så lättast är det nog i en kommear! ;) Men om ni skriver det i en kommentar så kan vi maila sen. Jaja, den nya designen kommer upp ca kl. 17:30. Så håll utkik!
 
På söndag ska jag rida Tontan igen, vilket kännes jätte bra då det var ett tag sedan! Min älskade plutt!
<3
 
Nu ska jag snart till farmor för att mamma och pappa ska på bröllop. Men skriver mer när jag är där! Hejdå!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0