Ändrade planer-ont i fötterna & trött

Ja, jag skrev ju igår att jag skulle rida Tontan idag. Men det blev ändrade planer, och jag åkte med Katre som hästskötare på Dressyrtävling istället!
Hon skulle tävla lektionsmästerskapen. Det gick jätte bra, med en placering i förklassen. Men vet inte vad det blev för resultat i andra klassen. Hon tävlade på en ponny som heter Robbie. Jag har säkert nämt honom någon gång på bloggen! ;) Robbie är en brun D-ponny, som är super snäll! Hoppar ALLT, och är trevlig att rida!
Men det var ju såklart inte bara jag och Katre som åkte dit, det var också Fanny med Gulan och Tova med Julia! Gulan var lite seg, men det gick ändå bra. Och för Tova gick det också jätte bra,, fastän Julia är envis som en åsna! Jag tror att alla var nöjda, och glada!
 
(Fotade lite också, men måste ladda upp bilderna från kameran igen, och det blir nog om ett tag!)
 
Nu sitter jag hemma. Är trött, och har ont i fötterna, då vi var tvungna att gå en bit varje gång vi skulle gå till transporten! Jag ska gå och lägga mig hyfsat tidigt idag.
 
Imorgon ska jag med farmor och shoppa! Och sen, om vi inte kommer hem allt för sent så KANSKE jag ska till stallet, och hjälpa till på terrängbanan. För på söndag ska vi ha en stilterräng på klubben, med ca 120 starter!! Fast jag ska inte starta utan bara fota, hjälpa till och kanske vara lite hästskötare till någon! ;)
Jag ska till stallet på lördag också, för att hjälpa till med att fixa det sista till tävlingen!
På söndag går första star kl. 08:00. fast jag ska vara där kl. 06:30, till ca kl. 19:00! Kommer vara jätte trött efter den dagen!
Men nu orkar jag inte skriva mer! God natt<3
TONTAN!!!<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0