Lyckligare nu

Hej!
Idag i skolan fick vi träffa våra nya klasser, som vi kommer ha i hela fyra år! Det var både roligt, nervöst, sorligt på samma gång! Men så är de... Finns inte mycket att göra, en att stå ut fyra år till...
 
 
Efter skolan var jag med bästa Ronja! Vi gjorde lite allt möjligt. Sen gick hon hem, och jag har precis ätit mat. Ja, inte precis ett jätte roligt inlägg. Men har inte mycket att skriva om, och jag är så ledsen över klasserna..
Jaja, imorgon har vi äntligen avslutning! Yhiiiiippie!! :D Ska bli jätte sköt! Och, tyvärr så kan jag inte berätta det nu för det är några i klassen som läser min blogg, så ska jag göra en liten hemlig sak!
Jaja, berättar mer imorgon!
Vi hörs! <3
 
Mina snygga nya skor! ;)
Ronja till vänster, och jag till höger! <33 Haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0