Terrängträning-gick galant

Tjoho! Idag red hoppade vi terräng! Vi var bara tre stycken, och det betyder ju att man hinner hoppa lite mer, en om man är fem stycken! Och jag fick såklart hoppa Winston! Haha, det var jätte roligt och jag fick hoppa ett nytt hinder som jag aldrig hoppat förr! Det var en mur, som bara ligger på ca 70 cm! Men ändå! Det gick super bra, och jag är riktigt nöjd med dagens ridpass, trotts att Winston var väldigt seg i början! Men när vi väl hade börjat hoppa, så piggnade han till!
Det var sista gången, och det slutade med att vi alla tre hade bytt hästar med varandra! Haha.
 
Tyvärr så var det ingen som följde med och fotade, så jag har tyvärr inga bilder från passet! Men jag har några roliga bilder från i stallet! Titta och njut...!
 
Och till skolan idag så såg jag ut så här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0