SOMMARLOV!!!

Både roligt, sorligt, tråkigt och sköt! Att inte få se klasskamraterna och sen i höst när vi kommer tillbaka, så är våra klasser splittrade! Men som tröst så får jag rida Tontan jätte mycket!
 
Jag är hos farmor nu. Sitter här vid deras dator och kollar ut igenom fönstret, och undrar om det aldrig kan sluta regna?! Det bara vräcker ner!!
Och som jag skrev så fick jag sommarlov idag! Jag hade en svart kläning och dom där skorna med nitar på! Alla var fint klädda, och vissa var glada. Andra var ledsna! Jag trodde jag skulle gråta, emn till min förvåning gjorde jag det inte! Ganska skönt! ;)
 
 
Tontan... Ja, henne hann jag inte med idag! ;) Nej, men jag ska rida henne massa nästa vecka så det gör inte särskillt mycket att jag missar att rida henne en gång! Och dessutom så regnar det ju! ;) Jag rider helst inte i regn!
 
Nu har jag inget mer att berätta om, så jag ska nog avsluta det här inlägget! ;D
Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0