Shoppat hästsaker!

Idag åkte jag och min farmor in till Stockholm, för att shoppa på Hööks!
Jag hittade fyra nödvändiga saker! En marin blå kavaj(SUUper snygg!!), en grimma åt Tontan, ett hårnät med rosett på och ett par vita handskar. (Tryck på bilderna för att komma till varan!) 
 
 
 
 
Sen åkte vi hem till farmor, och så badade jag i hennes pool. Det var 30 grader! Så skönt! :D
Sen åt jag, och nu bloggar jag! (Jag hade jätte många kommentarer angående bilderna jag fotade! Super roligt att ni tyckte dom var fina! :D)
 
 
 
På onsdag ska jag rida Tontan. Då ska vi pröva hennes nya grimma! ;D Hon kommer bli så snygg, eftersom hon är så mörk på sommmaren och grimman är så ljus och fin färg!
 
Men jag beättar mer om allt sen! Hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: - S C H N A I L G U L L -

Jag har den där kavajen i svart och min syrra har den i blått. SUPERFIN verkligen! Det tråkiga är väl just att det är så många som har den.. :(

Otroligt fin blogg förresten!

Kram, Jonna och Witezz!

2013-06-17 @ 21:53:55
URL: http://schnailgull.blogg.se
Postat av: Victoria

Fin blogg du har!
Skulle vara kul om du ville kika in min & säga vad du tycker om min nya ponny! :D
Kram Victora

2013-06-18 @ 11:45:34
URL: http://victoriahavelid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0