Ridning, ridning och ennu mer ridning

Ridningen på Tontan igår- Skrittade runt ett ställe som kallas Stymninge. Sen gick vi tillbaka till paddocken, för att rida lite lätt där-Tontan fick ju jobba hårt i(nu) förrgår!
Travade mycket, och tog någon liten lätt galopp i båda varven. Tontan var lugn, och lite seg.
Ridningen på Tontan idag- Red upp till hopp-hagen, som jag kallar den. Lite trav och galopp, sen skuttade vi över några små hinder. Tontan var pigg!
 
Imorgon ska vi ta det lugn, och rida lite på volten. Inte kräva så mycket av Tontan, utan bara ta det lugnt. Hade tänkte att skritt-jobba henne ganska mycket. Anledningen att jag ska ta det så lugnt imorgon är för att hon har gått varje dag denna vecka, vilket hon inte gör i vanliga fall-hon har ju ganska dålig kondis! ;)
 
Sen, senare imrogn kanske jag ska vara med en kompis, för mamma och pappa skulle åka till en kompis, och då är jag inte så intresserad av att hänga med dit. ;)
 Men jag berättar mer imorgon, och ska försöka slänga in minst två inlägg också!!
 
 
Glömde ta något kort på Tontan idag, så det får bli en annan bild!
 
Ha en bra helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0