Ridit galen ponny!

Hej, ursäkta min frånvaro på bloggen! Men det har bara inte blivit av att blogga!
 
Igår så kom jag hem från klassresan, jag var trött och sliten efter att ha varit uppe sent på natten och busat!
Idag därimot, så har jag ridit Amandas ponny Express!
Dom hade tävlat fälttävlan igår, så han skulle bara skitta, kanske trava lite också!
Vi red ut runt ett gymnasie som ligger väldign nära ridskolan! Express var jätte fin fin på dit vägen, men dpå hemvägen vet jag inte vad som hände! Vi mötte en moppe på en liten väg som körde jätte snabbt, oc hsaktade inte ner farten när den kom mot oss, utan lådsades som om ingenting befan sig där! Express blev rädd av ljudet. Och sedan "hoppade! Han hela vägen hem! ;) Nej, men han var jätte pigg och stökig, skulle typ galoppera hela tiden och... Vi kan helt änkelt säga att han var väldigt stökig idag!
Han som brukar vara så fin! ;)
En skitig liten pålle! ;) <3
 
Har även fixat så att en tjej ska komma och fota mig och Tontan, så det blir lite profsiga bilder denna gång! ;)
 
 
 
Ja, och om typ 6 skola dagar slutar vi skolan! Det ska bli jätte skönt, fast ändå jätte sorligt! För min klass kommer att blandas med min parallelklass! Och det vill jag verkligen inte! Vi har en sådan skön och rolig klass! Men så är det. Livet är oretvist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0