Modellhästen

Hejsan, idag följde Evelina med och fotade Tontan och mig! Det det blev jätte fina foton, och T var så snäll och söt! Även om hon inte alltid hade öronen spetsade framåt! ;)
 
Eftersom jag ska tävla T i hoppning på ridskolan på lördag(jag kanske har glömt att berätta de...?) så var jag tvungen att rida T ordentligt! Vi red i paddocken i alla gångarter. T var super fin och jätte lätt i handen.
 
 
 
Bilderna kommer laddas upp på lördag eller söndag, för Evelina ska rediger bilderna tror jag. Jaja, dom kommer iallfall upp på bloggen, förhoppningsvis, innan veckan är slut! Och just nu sitter jag och kollar runt på lite bloggar, och sen kommer jag ta ut Kenta på gräsmattan! Ha det så bra i värmen! <3
Bilden är INTE fotad idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0