Ibland blir det perfekt!

Hej, idag red jag Tontan igen. Hon var lugn, och lite trött så jag tog det lugnt!
Jag skrittade fram i paddocken en lång stund, sen tog jag tyglarna och började skritta-jobba henne. Hon var otroligt lätt och fin i handen! :D Jag gjorde halter, och skrittade över en bom som låg där. Sen kom jag fram i trav, och Tontans ägare kom fram och sa att hon såg jätte fin ut!
Hon var lugn och lydig. Lyssnade super! Jag tog det bara lugnt, och gjorde inget avanserat.
Efter en stund så fattade jag en galopp i båda varven. Fin var hon där också!
 
Sen när jag var klar så skrittade jag ut med Luana och Mac. Totan var fortfarande lugn och snälla fastän det var en ny häst, hon aldrig träffat på innan! (Luana har sin ponny Mac på sommarbete på Säby! Samma Amanda med sin ponny Express!)
 
Bilder kommer upp snart! Måste bara ladda upp dom på datorn. Hann aldrig göra det innan jag skulle blogga!
 
Bild från iförrgår, på mig och "min" älskade ponny!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0