Hatar att handla...

Ja, helt ärligt talat så gillar jag inte alls att shoppa kläder och skor! Det är kanske bland det tråkigaste som finns! Fast det är ju självklart att det är super kul att handla hästsaker! ;) Det är en helt annan sak! ;) Haha..
 
Jag var ju som jag sa och handlade avslutningskläder idag, det gick väl bra. Jag hittade en fin kläning, och ett par shorts som jag kan ha till vardags. Ett par ballerina och två par andra tröjor.
Kanske kan visa sen hur dom ser ut!
 
Konstigt inlägg, men jag orkar faktiskt inte blogga just nu.
 
Hej då!
Bild från i vintras, på min lilla ängel! <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Fin blogg!

2013-06-09 @ 18:15:32
Postat av: Matilda

Hihi åh vad söt!!

2013-06-09 @ 21:04:04
URL: http://matildaengblom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0