Har ni prövat brännboll till häst?!

Hejsan!
Vi kom till slut hem från väntan av bussen!
 
Sen när jag kom hem väntade ett brev på mig! Det stod vilka klasser vi hamnar i till vi börjar 6:an! Jag hamnade i klss 6:A. Jag går i 5:B just nu.
 
Sen åkte jag till stallet. idag spelade vi brännboll till häst! Det var bland det roligtaste jag har gjort tror jag!;)
Innerlaget hade hästar, och utelaget fick springa på egna ben!;) Sen slog inneerlaget med ett tennisrak(för det var så svårt att slå på ett litet rak, och rida på taggade hästar!)på en väldigt mjuk boll. Och sen var det bara att galoppera! Det var värkligen super roligt, även om vi inte hann jätte många gånger!
Men jag rekomenderar värkligen att pröva det någon gång!! Super kul värkligen!
Ja, sen kom jag hem, badade, pratade med en kompis på Skype och nu sitter jag och bloggar! Mer har jag nog inte att berätta!
JO! Evelina tog med sig en skiva, så nu ska hon bränna över bilderna hon tog på mig och Tontan! Så snart ska ni få se dom!!
Och min överraskning... Ja, vi får se. Det kanske tar längre tid en vad jag trodde... Jaja!
 Vi hörs imorgon!
 
Bilden under är tagen från min lärares badrum!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0