Första dagen på ridlägret

Idag åkte jag, som igår, tåg till stallet. Fast jag cyklade ju också! ;)


Jaja, vi red ett dressyrpass i paddocken, för min ridlärare Fia! Hon är super duktig! Och hade mycket bra idéer om Tontan.
Vi red alla på lägret tillsammans.
Men några som red var inte så rutinerade, så det blev en ganska stor nivå skillnad mellan alla! Men det gick bra ändå! Tontan skötte sig kanoners, och gick som en klocka! Jobbade på volter, med avbrott.


Imorgon ska vi hoppa, men då är vi indelade i grupper. Jag kommer hoppa med Klara och Casper. Vilket är riktigt bra, Tontan är ju som hon är i hoppningen! ;) (För er som inte visste, så springer Tontan "gärna" förbi hindrerna! Istället för att skutta över dom! Hon hoppar max 65-70! Sen går det inte! Det är något fix hon fått för sig med åren!)
Klara och Casper hoppar också kring 60! Så passar ju super!




Det blev inte så mycket bilder som togs!
Men idag har jag fått en ny "flashig" kamera! En Nikon! Så imorgon kommer det en MASSA bilder! ;D


Kommentarer
Postat av: Jess

Härligt! Ta Inge skit!!

2013-06-25 @ 20:59:07
Postat av: Anna Widhagen Ahlin

Snyggt ridet idag Cajsa!!

2013-06-25 @ 21:14:39
Postat av: charmigadjuralskaren.blogg.se

sööt pålle! :)

2013-06-26 @ 17:13:46
URL: http://charmigadjuralskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0