Födelsedag

Hej, förlåt föratt jag intebloggade igår, men det hände en sak som gjorde mig lite arg och då orkade jag inte blogga! Jag kan intte än berätta vad det är! ;)
 
 
 
I förr igår fylde min pappa och min lillasyster år. Men vi var ju ute på landet, så vi ska ha "kalas" idag istället!
Mamma och min lillasyster Ebba står och bakar choklad muffins. Mm.. :P
 
 
 
 
Idag ska jag inte göra något speciellt. Men imorgon ska jag på ett litet "ridläger" där Tontan står. Ridläger och ridläger, vi kommer att rida, har roligt och kanske bada!  Det ska bli jätte roligt! Jag kommer självklart rida T! ;)
Ridlägret håller på från måndag till torsdag, tror jag.
Haha, vad knasig T ser ut!
 
Och i helgen ska jag följa med Amanda och Express, som jag skrivit om förut på Fälttävlan i Mantorp! Det ska bli jätte roligt det med! ;)
Amanda och Express på Fälttävlan som klubben hade.
 
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

Nej vad ball outfit på sista bilden!

2013-06-23 @ 21:53:29
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Anna Widhagen Ahlin

Tycker att Tontan blev supersnygg i nya grimman :-)!
Kul med lite annat än rosa... !

2013-06-25 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0