Fälttävlan!

Hej, och förlåt för att jag inte blggade igår, men det var sent och jag kände att ingen ändå kollade in så sent!
 
Men igår gick det bra! Det var Fälttävlan Storhäst. För klubbens ryttare gick det inte super bra. En hade en halt häst, och fick inte starta hoppningen! En fick en massa stopp i terrängen, och en nollade! (Om jag inte är helt snurrig!) ;)
Jag har lagt in alla bilderna i datorn, så ni kan få se några. Men jag tänkte lägga upp alla bra på en gång! Men några kan väl inget skada! ;)
OBS!!! Jag är inte alls bra på att fota! Utan jag fotar BARA för att det är roligt! (Och så har jag ingen bra kamera!)
Så, där var dom bilder som blev bra! Eller det var fler bilder som blev bra men.. Jaja!
Idag är Fälttävlan Ponny! Jag ska vara hästskötare, men jag hinner fota ändå! Det kommer mer bilder ikväll! Vi hörs då! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0