Fälttävlan-Ponny

Idag har jag varit i stallet hela dagen, för att vara hästskötare åt Amanda och Express. Dom tävlade P70 och vann faktiskt klassen! Super kul, och särskilt med en dressyr som inte var det bästa! Hon nollade hoppningen och terrängen. Amanda fick lite tidsfel i terrängen, men annars gick han som en klocka!
 
Det slutade med tre, nästan fyra vinster för klubbens ryttare! Alla var super duktiga!!
 
 
 
Jag fotade jätte många bilder! Men kameran dog när jag kom hem och därför ska jag ladda upp bilderna idag, fast lite senare. När kameran har laddat lite! ;)
 
 
Och igår gjorde jag även ett eget skal till min mobil! Visst är det fint?!
 
 
Bjuder på två foton från gårdagen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0