Du säger ändå inte likadant

Hej, glömde att blogga igår! 
Men min lillasyster hade ju kalas, och när gästerna gått så ringde en kompis mig och undrade om jag ville bada i hennes pool. Vi badade och sen så blev det att jag sov över hos henne!
 
 
Sen vid två tiden så gick jag hem, klädde på mig ridkläder och tog cykel och cyklade till tågstationen. Sen tog jag tåget en station och så fick jag cykla en ganska lång bit. Men tillslut var jag framme i stallet! 
 
Jag gjorde ordning Tontan och satt upp.
Jag skrittade lite runt en lada sen red jag på volten. Jag krävde inget speciellt av henne, utan red bara innanför spåret och skulle ha kvar henne på en rak linje! Red också utan stigbyglar. 
 
Har inte så mycket mer att berätta! Men tog en massa bilder som jag tänkte bjuda på! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anna Widhagen Ahlin

Va fin hon är i nosluddet! Trots alla bilder på Tontan denna dag, gillar jag nog bäst den på dig och Babsan :)

2013-06-25 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0