Du är underbar på ditt eget sätt

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, med jag glömde helt ärligt talat bort bloggen!
Men jag hade inget speciellt att berätta om. Jag gick ut och fotade lite, när mag ontet hade gått över lite!
Sen städade jag buren till Kenta, och sen kollade jag lite på tv.
Inte super intressant...
 
 
Just nu är jag lite spänd! Vi ska ju på klassresa över helgen, som jag sa. Jag har köpt godis att ha på dit vägen. Då jag lätt kan bli lite sjösjuk! Haha! xD
 
Men eftersom det är på en ö, så kommer jag antagligen inte ha något internet, och jag inte blogga! Men det kanske finns någon dator där som man kan låna, eller så kanske någon i vår klass har en dator med sig. Vem vet. ;)
Men jag har ju såklart kameran med, så jag kommer att fota mycket. Och ni kommer ju såklart att få se bilderna sen! Men jag laddar inte upp dom på någon annans dator, för att bara använda till bloggen!
 
Jaja, nu ska jag packa det sista, för att sedan åka tåg till hamnen och sen åka båten ut till ön!
 
Vi hörs sen! <3
Så här ser jag ut idag! Jag fick en ny liten blus av mamma. För dom som inte ser så är det späts upptill!

Kommentarer
Postat av: Lydia

Fin blogg! Skulle betyda mycket för mig om du kikade in på min och lämnade en kommentar :)

2013-06-01 @ 21:45:37
URL: http://teeamjump.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0