Bloggdesign!

Åh... Jag har mailat några och frågat om dom skulle vilja göra en bloggdesign åt mig, men den ena har inte svarat och den andra kunde inte! Typ så! Eller så har det kostat massor! ;(
Helst vill jag ha en gratis, fin, men enkel design och header. Men det är så himla svårt att hitta någon!
Så nu frågar jag er! Kan ni göra bloggdesigners? Skulle ni vilja göra en åt  mig då?
Mitt krav är att ska vara gratis, eller kosta ganska lite! Vara fin! ;) Och att den som gör designen ska ha gjort det ett litet tag, så den inte blir jätte ful, eller ser konstig ut! ;) Jag hoppas ni fattar vad jag menar!
Ni kan antingen kommentera, eller maila mig på: [email protected]
 
Det skulle vara guld värt om ni vile göra de!!! :D
 
 
 
 
 
 
 
Och när mamma kommer hem så ska vi åka till Tontan. Då ska hon få pröva sin nya grimma!
 
 

Kommentarer
Postat av: my

hej, jag har veckans blogg på min blogg om du skulle vilja va med. aldrig fel med mer läsare ju, och det är just det du kanske får om du vinner :D

du får gärna skriva vad som är bra och mindre bra med min blogg, blir inte sur över kritik utan jag vill veta vad som är dåligt så jag kan förbättra det :D

2013-06-19 @ 14:48:38
URL: http://mykrave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0