Bilder från ridlägret

Hej, hann inte blogga igår. Det blev för sent, och ja..
Men igår hade vi super mysigt! Dagen började så här:
Jag gik upp tidigt då jag skulle bjuda på kladdkaka åt typ fjorton pers. Så jag ställde mig och bakde kl halv åtta på morgonen!
Sen åkte jag tåg med en kompis, och sen kom Tontans ägare och hämtade oss vid stationen.
 
Sen hämtade, och lämnade Tea(som kompisen heter) och jag hästar en stund. Haha..
 
Alla som var med på ridlägret började borsta, och göra ordning sina hästar, medans jag hjälpte till och fotade.
Just, kanske glömde säga det men Tontan skulle på kurs och däför redjag inte henne igår!
 
Ja, sen satt alla upp och började rida. Dom red serpentinbågar med bommar. Jag har fotat en massor, så här kommer lite bilder!
Sen gick vi ner med svettiga hästar och badade i sjön! Det var jätte roligt, och jag gick rida på lilla Casper!
När kom i vattnet plaskade och plaskade han! Han tyckte det var jätte roligt! :D Det var nästan så att vi simmade, men då ville han inte gå ut längre! (tog inte med kameran, så har inga bilder därifrån!)
Sen fick jag rida på en ridskoleponny som är där på bete. Men han gick inte i ALLS!
 
 
När vi kom tillbaka, så åt vi och hoppade agility med två hundar!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder! Jag har en fin bild på dig o Casper när ni badar. Kan skicka den till dig!

2013-06-29 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0