Avramling på 23 årning

Hej!
 Idag red jag ju som vanligt lektion på ridskolan. Jag red lilla Donna barbacka, och trilla av! xD
 
Övade på: Skänkelvikning, barbacka
Gick bra: Skänkelvikningarna och farten
Behöver öva mer på: Sitta kvar ;)
 
Ja, som jag skrev så ramlade jag av! Haha, vi saktade precis av från galopp till trav, och då vet jag inte vad som hände! Jag gled ner på sidan och sen låg jag visst på marken! ;) Det gjorde lite ont i huvudet, men inget farligt!
 
Vi började med att jogga fram hästarna själva, i trav och sedan en övning i galopp. En pigg, men lydig Donna sprang runt där i paddcken så duktigt. Vi skulle kolla av skänkelvikningar lite, då vi övat på det mycket denna termin!
Det gick bra och Donna skötte sig galant! Fastän jag trillade av, men det var ju inte hennes fel!
Ja, det var de som hände idag!
Min plutt-unge!
 
 
Och på torsdag följer Evelina med till Tontan, för att fota oss två! Sen får ni se vad som blir av med bilderna...! ;)
 
 
 
Sommarlov... Åh, vad jag längtar! Fast ändå inte! För då mixas min klass med min parallelklass. Vilket ingen vill. Fast på något vis är det ändå ganska skönt! Vi i vår klass har stått ut med varandra i typ 6 år!! Ganska mycket! Så det kan ju faktiskt vara skönt att byta lite...
Jaja, det är ändast 9 dagar kvar för mig! Riktigt skönt med sommarlov för mig som kämpat mig igenom denna termin, med både skratt och tårar, resor och prov!
Nästa termin får jag ju betyg! Vilket ju leder till att jag måste satsa ÄNNU mera! Men det ska ajg klara av!
 
Och i sommar kommer jag rida Tontan jätte mycket, nästan varje dag! Så då blir det mycket bloggning om Tontan och mig! Vilket jag tycker är kul att blogga om!
Men nu blev det ju jätte långt! Nej, nu ska ajg ta mig en varm dusch, och sedan ska jag gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon för att åka till Skansen med skolan imrogn... Yhippie! (NOT!) Skriver mer imorgon!
Hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0