Andra dagen på ridlägret

Blev för sent för att blogga igår. Kom hem kring tio.
 
 
På lägret igår var det en annan tjej med också, hon heter Tea är super snälla och rar!
 
Först så fotades vi av en jätte duktig tjej! (Vet ej när vi får bilderna, men när dom kommer så kommer dom ju såklart upp på bloggen!) Det gick bra, hästarna var bara väldigt svårklirtiga! ;) Typ ingen av dom ville ta fram öronen!
 
 
Sen hoppade den första gruppen. Och jag fotade en massa! Här kommer lite bilder!
Sen skulle, som sagt, jag och Klara rida. Vi red uppe i hopp-hagen,som jag kallar det.
Vi hoppade en liten bana, och det slutade med att vi hoppade 70 cm!! :D Med Tontan så var det en stor sak! ;D
Tontan tvekade inte ens på 70 hindret, utan hoppade allting galant! '
Banan vi hoppade var mycket snäva svägar, vilket var en riktigt bra övning för både mig och Tontan. Hon behövde bibehålla sin lugna stadiga galopp, medans jag fick hela tiden titta på nästa hinder och styra!
 
Tea fotade lite när vi hoppade!
Sen kom vi på att vi skulle se till ridskolehästarna i sommarhagen... Uup.. Så det var bara åka dit! Som tur är kan man liksom åka dit på vägen hem.
Alla hästar mådde bra, och jag passade på att pussa lite extra på Winston! ;)
 
Och idag ska jag till stallet, men jag ska inte rida. För Tontan ska på tömmskörningskurs. Och hon är inte så igång att hon orkar två pass. Men vi hade bestämt att vi skulle bada med hästarna, och det ville jag ju också, därför fick jag låna Casper! Så får Tontan vila.
Och kameran följer ju såklart med också! ;) Så det blir mycket bilder idag igen! ;) Hoppas ni tycker om att jag lägger upp en massa bilder!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Widhagen Ahlin

Vilka supersnygga bilder, Cajsa!
:)
/Matilda och Anna

2013-06-27 @ 09:25:46
Postat av: Jossan

fint! och fin och bra blogg! :)

2013-06-27 @ 11:33:19
URL: http://josshi.blogg.se
Postat av: Annika

Jätte fina hästar :D

2013-06-27 @ 17:44:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Gert Alm

Cajsa
Kanonfina bilder !
Va härligt det ser ut.
Vilken jättebra blogg du gör.

2013-06-27 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0