Tanken med bloggen

Min plan med bloggen var att jag BARA skulle skriva om hästar och hästrelaterade saker. Men nu vet jag inte riktigt... Jag hade tänkte att bara skriva när jag hade ridit Tontan, och dom dagar jag inte gjorde det skulle jag lägga upp en hiss/diss, bilder, en "viste ni att...?" och sånt där! Och inte om vad jag har gjort i min "privata" vardag. För att jag tycker inte det är något kul att blogga om min "vanliga", ikke häst vardag!  men jag är osäker, kommer ni fortsaätt läsa min blogg då?
 
Vad skulle ni tycka om de?! Jag kommer såklart att ha kvar mina gammla inlägg!
 
 
Och så nu, ska jag maila en tjej och fråga om hon vill göra min design till bloggen! Så snart kommer jag få en deisgn! Skönt, så länge som jag har varit utan!
 

Kommentarer
Postat av: Tindrinen

Jag tycker att du lixom ska skriva om både hästar och ditt "privatliv"!❤❤

2013-07-17 @ 23:10:20
Postat av: Alva

Båda två tycker jag😏 Jag kommer självklart fortsätta att läsa bloggen. Kram

2013-07-18 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0