Tanken med bloggen

Nu har jag tänkt, och kommit fram till ett beslut. Jag kommer INTE blogga om min "privata" vardag på bloggen! Då jag tycker det är tråkigt att blogga om de, och det känns inte som om någon uppskattar det-jag menar, det finns ju tusen andra bloggar som handlar om och deras vardag!
Jag kommer att skriva varje gång jag har ridit, på ridskolan eller på Tontan. Sen dom dagarna jag inte kommer rida, så ska jag lägga upp en massa bilder, hiss och diss och liknande. Så bloggen kommer förendras mycket inom en kort framtid!
 
 
Och om ni bara vill läsa om min vardag, så kan ni följa mig på instagram istället! (Dock är det väldigt mycket hästbilder där ändå!) hehe
 
Instagram: cajsagullstrom
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Va fin du är! :D

2013-07-19 @ 16:21:59
URL: http://Issasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0