Min dö tråkiga ursäkt...

Typiskt mig att aldrig vakna i tid... :O Hehe!
 
Men jag ska skriva detta så snabbt som möjligt, så ni slipper vänta!
 
 
Iförrgår så åkte vi först till min farmor och badade i hennes pool. Sen åkte vi till någora kompisar, som bor på en ö. När vi var där badade vi, åt mat och ja, allt sånt! ;)
Sen när vi skulle åka hem, men det ville inte jag, så jag fick sova över! Och då hann, och hade jag inget internet för att kuna blogga!
 
Nästa dag så badade vi lite till.. Haha!
Sen så var det dags för mig att åka hem. Eller hem skulle vi inte, utan vi skulle rida. På Tontan!
Tea ringde och frågade om jag ville bada med henne och Golden och med några andra. Och det ville jag ju såklart! ;)
 
 
När var i stallet, så bytte jag om och gjorde ordning T. Mamma sa att vi skulle vara hemma en viss tid så jag han inte rida med dom vi skulle bada med. Men sen så blev det ändrat, så jag hann bada med alla andra.
*förvirrrade*
 
(Jag lägger upp ett annat inlägg om hur det gick med ridningen snart!)
 
Sen gick vi ner och badade med 6st ponnysar! Haha, det gick sådär... ;)
 
Sen kom jag hem och klockan var närmare åtta tiden, och innan jag hade ätit, duschat och allt sånt, så var klockan kring nia, halv tio.... Hehe, jag är inte Blixten! xD
Och då kände jag att jag att jag bloggar imorgon istället!
 
Lite badbilder kommer idag också!
 
Så där har ni min dööö tråkiga ursäkt om varför jag inte har bloggat på två dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0