Hiss/Diss-Ridstövlar

Det var länge sedan jag gjorde en hiss/diss. Så här kommer en annan variant av den! (Orkar inte läka och skriva en massa om varför, så ni får nöja er med det här idag!)
 
Förlåt alla som har det! Förlåt alla som gillar det! Men jag måste får dissa Tretorn! Jag tycker dom är rysligt fula! Har aldrig gillat dom! Och kommer ALDRIG någonsin att köpa ett par!!
Förlåt alla mina vänner som läser min blogg, och har Tretorn! Men JAG tycker inte det minsta om dom!!
 
 
 
Jag måste hissa änkla ridstövlar! Svarta/Bruna som inte har en massa "krussiduller" och sånt! Utan bara änkla snygga stövlar! Te.x dom här:
Enkla och riktigt snygga!! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0