Fotat fin ryttare och häst

Åh, blir så arg på mig själv att jag aldrig bloggar!! Alltid är det "ridningen IGÅR gick..." Det har varit en jätte dålig bloggnig, men det ska jag ändra på!!
 
Igår KUNDE jag inte blogga, för pappa hade datorn och jag ville ladda över bilderna på dator, som jag fotade av Tea och Golden! Me det gick ju såklart inte. Och jag gillar inte att blogga från mobilen, jag vet inte varför men det är bara jobbigt typ! ;P
 
 
 
Igår var jag iallafall md Tea. Vi gick lite på stan och åt lunch. Sen gick vi ner till hamnen och köpte glass! Och så gick vi ut på, som en lång brygga, som kallas Piren. Det var riktgit mysigt!
Sen gick vi hem till Tea och kollade lite på datorn.
 
Efter någon timme eller så, så åkte vi till stallet. Tea red lektio för hennes ridlärare Jossan. Golden och Tea var riktigt duktiga!!
Här kommer två bilder, som smakprov av alla andra, som kommer idag! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0