Ett sånt där tråk-inlägg..

Igår och idag har jag varit i Gnesta. Min mormor och morfar bygger ju hus där.
 
Igår gjorde jag inte så mycket, jag gick till en kompis som bor mittemot mormor. Ho nhar ett eget stall, så jag fotade lite är hon och en kompis red ut. sen fick även jag rida några varv på i paddocken!
(Bilderna kommer upp imorgon!)
 
Och idag har vi badat i ett kalkbrott. Det var riktigt varmt och sköt!
 
 
 
 
 
 
 
Jag har lite planer med bloggen. De kommer förendras både i utseendet, hur jag skriver och mycket mer bilder kommer det komma! Det kommer bli som.. En annan blogg! ;)
 
 
Men vi hörs imrgon så ska jag berätta allt hur jag har tänkt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0