Viktigt!!!

Nu blir jag faktiskt riktigt irriterad!!! >:(
En person har tagit några bilder från min blogg och lagt upp på... Vi kan säga en social media.. Vilket jag tycker är rätt så okej, men det jag blir irriterad på är att personen inte skrivit att det är jag som har fotat bilderna!!! Så nu har rätt så många kommenterat: "vilka fina bilder!" "vad fin h*n är" och sånt! Men jag! Som har fotat alla bilder får inte berömmen, utan dem som la ut bilderna/blev fotad!!! Det tycker jag INTE är okej!
Jag tycker att det är okej att ta en bild på från min blogg om det är någon på bilden som man känner, släkt, familj eller liknade. Men då MÅSTE man skriva att det är jag som är fotografen!!!!
Det är för mig SJÄLVKLART att man skriver vem som fotat bilderna!
Men den här personen har varken skrivit vem som är fotografen eller länkar min blogg eller någonting!!! Blir riktigt sur!! Så nu vet alla att det är Copyright/© (=FÖRBJUDET ATT TA NÅGON UTAV MINA BILDER UTAN ATT FRÅGA!!!) på ALLA mina bilder!!

Och om person som tog bilderna läser detta, så hoppas jag att du tänker på den nästa gång!! Det är väl självklart att man skriver vem som har tagit bilder..?

(Förlåt för stavfel, och konstiga meningar men orkade inte läsa igenom allt..!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0