Tontan igår och idag

Fösta ska jag be om ursäkt för dålig uppdatering! Men sen ska jag också medela att min design till bloggen är klar! Sätter in det idag ller imorgon! #HAPPY
 
 
Ridningen igår:Red först ut med några, travade och tog oss en liten galopp. Sen gick jag upp i paddocken för att rida lite kort där. Och då var Tea och Golden där, så vi red lite inproveserad kadrilj för mammorna! Haha, det var jätte roligt!
 
 
Ridningen idag:Tea kom och hämtade upp mig så åkte vi till stallet. Hästarna hade fått stått inne inatt och vilat lite.
Sen red vi ut barbackai ca 45 min. Travade och galopperande lite. pigg och glad Tontan, som dock blev lite stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0