Starta datorn-alldeles för jobbigt

Haha, som rubriken lyder så orkade jag inte starta datorn och blogga efter att jag hade ridit Tontan.
Så jag får blogga idag istället.
 
 
Det är inget roligt eller spännade att läsa om ridturen, för vi skittade bara ut en sväng i skogen med lite, lite trav. Inte mer med de..
 
 
Det kommer komma en stor bildbomb ca kl. halv tre idag! (Tidsinställt inlägg!) Så kika gärna in då!
 
 
Har tänkt fixa mer tidsinställda inlägg när skolan börjar, för då kommer uppdateringen vara sämst! Så ska ta mig tid någon gång i veckan(när skolan börjat) och skriva lite inlägg som ska vara tidinställda! Låter det bra?
 
 
 
Ska rida på ridskolan idag, så jag ska verkligen försöka att hinna blogga innan jag somnat! :P
 
Ha det bra så hörs vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0