Sista dagen på sommarlovet...

Ja.. Rubriken säger väl det mesta. Imorgon börjar jag 6:an. Sista dagen på sommalovet ska jag spendera med en kompis och sedan ska jag åka till stallet och gosa med Winston. Härligt!
 
Det känns både bra och jobbigt att börja. Jag kommer få betyg, mer pluggande men också kommer jag att få träffa alla klasskompisar, jag har ju börjat i tävlingsggruppen nu så jag kommer att tävla gasnka mycket!
 
Alltså både bra och dåligt..
 
 
 
Bloggningen kommer nog dock bli sämre, men jag ska göra allt jag kan för att blogga så mycket som möjligt!
Men ni kommer nog att få räkna med sämre bloggning... Men ska försöka hinna göra några tidsinställda inlägg som kan publiceras när jag inte har tid att blogga! (y)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: tack så jättemycket!! :)

2013-08-19 @ 19:32:13
URL: http://juliasegedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0