Läger dag 4

Det gick riktigt bra igår på Winston!
Vi hoppade terräng idag också. Han hade lite mer energi igår en vad han hade iförrgår! Hoppade nått nytt hinder, och vada genom vattnet igen. Fin häst!


Sen åkte jag till Tontan och red henne. Red ut en kort sväng först och sen så red jag på volten i spöregn! Red igenom LC:1 och det gick rätt så bra!
Fick henne i lite lågade form idag. Hon går alltid i väldigt hög form!

Men nu ska jag göra mig ordning, för idag ska jag rida först dressyr, den hoppning och sist terräng! Det kommer att läggas upp som en tävlingsdag! (y)


Kommentarer
Postat av: Tindra

Jätte fin design! Avis här:*

2013-08-09 @ 22:02:12
Postat av: Friskey


Vilken otroligt fin headerbild du har! :D

2013-08-10 @ 21:51:23
URL: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0