Läger dag 2 och 3

Åh detta skulle publiceras igår, men jag glömde att trycka på publicera...! Haha! 
 
 
Hej, förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag kom hem så sent igår och var så trött!
 
Men ska berätta lite kort om idag och igår! 
 
Igår: Red Winston på terräng banan. Vi red i olika tempon mot hinder och vada genom vattnet. Riktigt fin polle!
 
Sen skulle jag rida lektion på ridskolan. Jag fick rida Spindeln(Spiderman), som jag någon gång förut har skrivit om. 
Han var rätt så pigg, men gjorde inte alltid som jag ville! Men han var ändå duktigt!
 
Sen skulle jag åka och rida Tontan också. Var redan helt slut, men kämpade på ändå. 
Jag red bara ut en ganska så kort sväng, och travade och galopperade pyttelite. Hade inga kram på henne!
 
 
Och så idag! 
Dagen började inte så bra, men slutade väldigt bra!
Jag skulle tränsa och så börjar jag blöda näslod. Den bara rann och rann och rann och slutade aldrig! Tillslut tog vi en tuss bomull med lite matolja på, så slutade de! Men vågade inte dra ut tussen, så jag red med den... Haha. 
 
Sen red jag i tävlingsgruppen. Fick Winston. 
Vi red dressyr i hagen och det gick super!! Lite skänkelvikningar, övergångar och sånt. Världens duktigaste ponny!!
 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Filippa

Älskar sig blogg! Så fin:)

2013-08-08 @ 17:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0