Hopptävling 25/8-13

Tar det lite kort då jag inte har all tid i världen!
 
Hoppade Winston, i 80 klassen. Det slutade med 8 fel, pågrund av två värgingar.
Vägringarna var helt mitt fel, då jag inte orkade hålla ihop honom helt. Jag lättade och då blev han för lång och stannade.
Han är ju väldigt seg, men låter jag honom bara springa så blir han för lång och så stannar han. Men om jag ska hålla ihop honom så måste jag briva en massa, och det är ju super jobbit ooch sitta och briva så man blir röd i ansiktet! ;)
 
Men jag ändå, trots vägringa, otroligt nöjd över honom och han skötte sig som sagt jätte bra!
 
(Massa bilder och en film kommer från ritten, troligen imorgon!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0