Dröm helg

Det har varit en ren drömhelg för mig!
Jag red Tontan igår, i paddocken med min lillasyster Ebba och mammas kompis barn red också. Jag red på T och "barnen" red på Pigge!(Piggelin) En liten shettis som jag lagt upp bilder på förut.
 
T var sjukt fin! Och orkade tillochmed galoppera i form! :O ;) Nu har jag verkligen hittat knapparna på henne! Och hittat den där lite djupare formen!
Sen åkte jag till stallet och sov över där! Vi hade såå roligt och åt massa gott och skarattade en massa!
 
 och besökte även hästarna sent på kvällen!
 
På morgonen dagen efter rongde klockan 07. Då gick vi upp och fixade ordning hästarna vi skulle hopp-tävla.
 
 Jag tävlade Winston. Hoppade 80 cm.
 
(Ett separat inlägg  om tävlingen kommer så fort jag är klar med det här inlägget!)

 
 
 
Efter tävlingen var slut och allt var klart så fotade jag Luana och Mac i hagen.-Alla bilderna kommer imorgon tror jag!
Och massa andra ovisade bilder.
 
Fem saker om varför det har varit en drömhelg:
-Jag har fotat en massa
-Jag har tävlat
-Ridit
-Sovit i stallet
-Men kanske bäst, jag har varit med dom mest underbara människorna som finns på denna jord! <3
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken jättefin bild på dig och Tontan!!!

2013-08-27 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0