Bästa ponnyn heter Tontorella

Red Tontan idag, som jag gjort hela veckan och kommer att göra måndag, tisdag också! (y)
 
Vi red i hopphagen idag just för att vi skulle hoppa! ;) Det stod uppe en serie på banan och jag har aldrig hoppat en serie på T, så det passade ju jätte bra!
Vi joggade fram och galopperade lite, pustade lite på lång tygel och så började vi hoppa.
Först var det bara varannan bom som upphöjd. Och T spetsade öronen och kollade! Det var som hon inte fattade om hon skulle hoppa över alla hinderna eller om det var ett jätte högt hinder eller hur många hinder det var! Men hon travade så snällt in i serien och fattade sedan galopp också! Fastän hon tyckte det var så konstigt! Haha, min lilla plutt! :´D
 
Vi rullade på några gånger tills hon inte tyckte det var något kostigt länge. Sen pustade vi lite och körde någon gång från andre hållet också. Sen tyckte vi det räkte så jag travade av och så skrittade vi hemåt igen.
 
Glömde båda mobil och kameran idag så blir några "gamla" bilder från i förrgår! xD
 
 
Ignorera min fula sits! Hehe...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0