Underbara ponny!!!<3

Red ju som sagt Tontan idag! Mamma började rida henne för att känna igenom henne! Sen hoppade jag upp! Hon var super fin, och gick i form HELA tiden!! Bästa ponny!! Vi red lite program delar, och det gick super bra!! Vet inte vad jag ska skriva mer nu faktiskt, en att det gick jätte bra!! 
 
 
Det var uu någon som frågade om jag kunde foto i "mitt" stall! (antog att hon menade där Tontan står!) så här kommer en bildbomb!! Typ alla hamnade på sidan! Haha!!
 
Hagen... (Finns flera!)
En hage till!
Stallet!
Uteboxen!!
Stallgången! Gaston!!
Foto vägg!
Fika rum!/Sadelkammare!
Lill-Stllet!/Ponny-Stallet! (Där står även Tontan!)
Skåp!
Spol-Spilta! (Tontan flätad för imorgon!)
Ja, hoppas ni är nöjda nu! ;) Nej, men det är bara att fråga om ni undrar något eller tycker kom ni tycker jag ska göra någonting!!     
Imorgon är det ju dressyrtävling, så kanske bara kommer ett inlägg då! Men vi får se!! God natt! Och sköt om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0